יום ראשון, 9 ביולי 2017

הובלות פסנתרים בתל אביב

אם גם אתם שואלים את עצמכם איך בוחרים חברת הובלות פסנתרים בתל אביב, זאת משום שאתם צריכים לבצע ההעברה של פסנתר ואין אתם בטוחים מהי הדרך הנכונה לעשות זאת - הפוסט הבא בדיוק בשבילכם!. אז לא סתם אתם מתלבטים, בשונה מהובלות אחרות, הובלת פסנתרים בתל אביב הנה הובלה מורכבת, למרות שמדובר במוצר אחד בלבד, היא יכולה להיות אפילו יותר מורכבת מאשר הובלה רגילה של דירה שלמה. לא רק שהפסנתר הוא דבר כבד אשר שוקל בבמוצע בין 100-200 קילוגרמים, הוא גם בנוי בצורה מאוד מיוחדת ומסובכת ולכן כל מכה שהפסנתר יקבל במהלך ההובלה עלולה לגרום לו לנזק בלתי הפיך ולפגוע באיכות הצליל של הקלידים.

 

אז איך לבחור חברת הובלות פסנתרים בתל אביב?

לפני שאתם בכלל מתעכבים על תאריך ובודקים אופציה טובה לביצוע ההעברה של הפסנתר, מאוד מומלץ לברר על חברת הובלות בתל אביב שמתמחה בביצוע הובלה מהסוג הזה. בעוד יש חברות שמתעסקות אך ורק במעברי דירה ומעברי משרדים, יש אחרות שדווקא עושות שירותים מיוחדים כמו ההעברה של כלי נגינה כבדים.

 

לאחר שמצאתם חברה אחת לפחות, נסו לשאול כמה שאלות כמו למשל כיצד אנשי הצוות מעבירים את הפסנתר. ברוב המקרים, ההעברה מהסוג הזה חייבת להתבצע עם מנוף, זאת משום שכמו שכבר אמרנו מדובר בכלי נגינה כבד במיוחד, בעיקר אם אתם מתגוררים בבניין קומות והדירה שלכם נמצאת בדירה גבוהה.

 

בבתים פרטיים, עוד איכשהוא אפשר להסתדר בלי מנוף, אבל גם זה מאוד תלוי במבנה הבית. המנוף עוזר להרים את הפסנתר בלי שאף אחד צריך להתערב בהרמה עצמה מה שמפחית משמעותית את הסיכוי לפגיעה בפסנתר. בנוסף, וודאו שההובלה מבוטחת או יותר נכון הפסנתר מבוטח בעת ההובלה, כך אם משהו חס וחלילה קורה בזמן ההובלה, תקבלו את כספכם בחזרה. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא המחיר. אל תתפתו לבחור בחברות הובלה המציעות לכם מחיר זול להובלה של פסנתר, זה עלול לעלות לכם ביוקר.

truck-movers-vintage-retro_fyyuuhl__l

המאמר הובלות פסנתרים בתל אביב פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a4%d7%a1%d7%a0%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה