יום שני, 3 ביולי 2017

הובלת פסנתרים ירושלים

הובלת פסנתרים ירושלים היא עסק מורכב הדורש מקצועיות, ניסיון וידע. לא כל אחד יכול להוביל פסנתר שכן מדובר בכלי נגינה כבד המיוחד ומורכב מאוד. פסנתר שוקל בממוצע בין 100-200 קילוגרמים ולכן מי שמעביר אותו חייב להיות אדם שיודע מה הוא עושה.

 

מי זקוק להובלת פסנתרים בירושלים?

  1. בתי ספר למוזיקה - בתי ספר למוזיקה הפזורים בירושלים, רוכשים מדי פעם פסנתרים חדשים או פסנתרים יד שנייה ואז הם זקוקים לשירות הובלות פסנתרים.
  2. מי שרכש פסנתר יד שנייה
  3. מי שרכש פסנתר חדש מהחנות
  4. מי שמכר פסנתר לאדם אחר
  5. מי שעובר דירה ויש לו פסנתר

 

קצת על הפסנתר

את הפסנתר המציאו בתחילת המאה ה-18. הוא נחשב לאחד מכלי הנגינה הותיקים וברוב המקרים יש לו 88 קלידים. הפנסתר מסוגל ליצור קשת רחבה של צלילים בו זמנית המופקים בתהליך מורכב. למעשה, לכל קליד בפסנתר יש קבוצה של מיתרים וכל קבוצה באורך שונה לגמרי. ככל שהמיתר ארוך יותר, כך הצליל יהיה נמוך יותר. מכיון ומדובר במערכת מוזיקלית מורכבת לצד משקל אדיר שכן רוב הפסנתרים מיוצרים מעץ מלא איכותי, הדבר מחייב שירותי הובלה מקצועיים שכן כל מכה הכי קטנה שהפסנתר יקבל עלולה לפגוע במערכת הזו שתגרום לחוסר דיוק בעת הניגון.

 

יחד עם זאת, פסנתר הוא כלי נגינה יקר ומי שמנגן בו מעריך אותו מאוד ולכן אין אנו רוצים שמשהו יקרה לפסנתר יקר ערך שכזה.

 

אז איך בוחרים חברת הובלות בירושלים להובלת פסנתרים?

ראשית יש לוודא מול החברה כי יש לה את הניסיון הדרוש להובלת פסנתרים וכי היא מבצעת זאת על בסיס שוטף. דבר זה יפחית משמעותית את הסיכוי לפגיעה של הפסנתר בזמן ההעברה. בנוסף, חשוב מאוד לוודא שלחברת ההובלות יש מנוף, שכן אי אפשר לבצע ההעברה מהסוג הזה בלי מנוף זאת בשל המשקל הגבוה של הפסנתר.

 

הובלת פסנתר בירושלים כמה זה עולה?

ובכן, זה מאוד תלוי במרחקים אבל המחיר הממוצע של הובלת פסנתר נע בין 1,000-2,500 שקלים.

הובלת פסנתרים ירושלים

המאמר הובלת פסנתרים ירושלים פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%a4%d7%a1%d7%a0%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a9%d7%9c%d7%99%d7%9d/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה