יום שבת, 8 ביולי 2017

הובלות פסנתרים באזור השרון

אם הגעתם לעמוד הזה כנראה שאתם מתחילים לנגן בפסנתר בזמן הקרוב או שאתם כבר מנגנים כמה שנים טובות רק צריכים להיעזר בשירות הנקרא הובלות פסנתרים באיזור השרון והסביבה. ובכן מדובר בשירות מיוחד, שירות ששונה לגמרי משירות הובלות והעברות רגיל. אם למשל בהעברת דירה אנו צריכים להעביר מוצרים ורהיטים כמו למשל מערכת ישיבה, מיטה, שולחן כתיבה, בגדים, מצעים וארגזים שמלאים בכל מיני דברים, מוצרים שלרוב הסיכוי שייפגעו בזמן ההובלה נמוכים וגם אם אכן מקבלים מכה קטנה והם עטופים טוב שום דבר לא קורה להם, בהעברה של פסנתר זה לגמרי אחרת.

 

פסנתר הוא כלי נגינה שהופך את ההובלה שלו למורכבת ויש לכך כמה סיבות….

  1. לרוב לא ניתן להעביר פסנתר במעלית רגילה - הסיבה הראשונה לכך היא משום שברוב המקרים מדובר במעליות קטנות שלא מסוגלות לסחוב את המשקל של הפסנתר וגם אם כן, ברוב המקרים הפסנתר לא ייכנס מראש אל תוך המעלית שכן הוא ארוך מדי ולפעמים גם רחב מדי. לכן, בהעברה של פסנתר, מה שעושים מראש זה נעזרים בחברת הובלות שמצד אחד מתמחה בהובלה של פסנתרים ומצד שני ניעזרת במנוף שמסייע לה בהעברת הפסנתר מבלי הצורך להרים אותו.
  2. מערכת הצלילים של הפסנתר היא מערכת שהיא מאוד מאוד מורכבת. היא עשויה מיותר מ- 80 קלידים, משלבת כל מיני סוגים של מתכות בתוך הפסנתר שפועלים למען יצירת הצליל ולכן מכה הכי קטנה שהפסנתר יקבל בזמן ההובלה עלולה לגרום לו לנזק. מנזק קטן ועד נזק בלתי הפיך, בכל מקרה תיקון של פסנתר הוא דבר יקר מאוד מה גם שלרוב מדובר במוצר עם ערך סנטימנטלי מאוד מאוד גבוה.

 

מסיבות אלו וסיבות נוספות, מומלץ שלא לבחור בסתם חברת הובלות להעברת של פסנתר באזור השרון, אלא להתאמץ ולחפש חברה מקצועית שמבצעת את השירות זה על בסיס קבוע ויודעת מה היא עושה. אולי זה ייקח לכם מעט יותר זמן, אולי גם קצת יותר כסף, אבל בסופו של דבר מדובר בחיסכון כספי שכן אתם יכולים להיות בטוחים שהפסנתר שלכם יועבר בצורה מקצועית, יעילה ומהירה.

removal-man-delivery-guy-with-moving-van_m1lnz_8__l-1

המאמר הובלות פסנתרים באזור השרון פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a4%d7%a1%d7%a0%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%90%d7%96%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%9f/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה