יום שישי, 7 ביולי 2017

הובלת פסנתרים הוד השרון

אם הגעת לכאן, סביר להניח שאתה מחפש שירות הובלת פסנתרים הוד השרון או באזור השרון והסביבה. אז נכון שכל סוג של הובלה דורש סקר שוק קצר מצד הצרכן זאת משום שמדובר בתחום פרוץ, בדומה לתחומים רבים אחרים בארץ. בכדי שנקבל שירות מקצועי וההובלה שלנו תתבצע על הצד הטוב ביותר, ביעילות והכי חשוב בבטיחות ובזמן שקבענו מראש עלינו לוודא שאותה חברת הובלות שאנו בוחרים בעלת ניסיון, מחזיקה ברישיונות המתאימים ומתאימה את סוג ההובלה לצרכים שלנו. אז כל זה נכון גם כאשר מדברים על הובלת פסנתרים הוד השרון אבל יש בהובלה מהסוג הזה עוד כמה דברים שצריך לשים לב אליהם בנוסף להובלה רגילה כמו למשל מעבר בית, דריה או משרד.

 

מה שונה בין הובלה רגילה להובלת פסנתרים?

ראשית כל מדובר בכלי נגינה שזה כבר הבדל משמעותי שכן הוא בנוי אחרת לגמרי מאשר ארון בגדים, ספה או שולחן כתיבה. ההעברה של פסנתר דורשת מחברת ההובלות להבין כיצד הוא בנוי שכן מדובר בכלי נגינה רגיש עד מאוד ולכן כל מכה או תזוזה הכי קטנה עלולה לגרום לנזק בלתי הפיך.

 

בנוסף, מדובר בכלי נגינה כבר במיוחד שיכול להגיע גם למשקל של 200 קילוגרמים. לכן, במקרים רבים, בעיקר כאשר הפסנתר ממוקם בדירה בקומה גבוהה, כזו שאין  בה מעלית שמסוגלת להוריד את המשקל הזה ולהתמודד עם הרוחב, הגובה והאורך של הפסנתר מה שקורה פעמים רבות בערים צפופות כמו רמת גן, גבעתיים ותל אביב אך גם בהוד השרון יש להיעזר במנוף מיוחד שיסייע להוריד את הפסנתר ישירות אל המשאית ואז להעבירו למקומו החדש בצורה יעילה ומהירה מבלי לפגוע בו כמובן.

 

לסיכום, כאשר אתם נמצאים במצב שבו עליכם להעביר את הפסנתר שלכם מכל סיבה שהיא מנקודה א לנקודה ב, עליכם להיעזר בחברת הובלות המתמחה בביצוע הובלות מהסוג הזה ולא להסתפק בשירות הובלות רגיל.

 

בירור זה יסייע לכם לשמור על הפסנתר שלכם שלם, להעבירו בבטחה ולהמשיך להנות מנגינה בביתכם החדש.

Little boy in a room of moving boxes with hands up

המאמר הובלת פסנתרים הוד השרון פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%a4%d7%a1%d7%a0%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%95%d7%93-%d7%94%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%9f/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה