יום רביעי, 5 ביולי 2017

הובלת פסנתרים בנתניה

בין אם אתם מנגנים בעצמכם בפסנתר, בין אם משהו שחשוב אליכם מנגן בפסנתר ובין אם אתם מורים לנגינה בפסנתר ומחפשים אחר הובלת פסנתרים בנתניה, מומלץ שתקראו את הפוסט הבא לפני שאתם בוחרים חברה שתספק לכם את השירות הזה. הובלת פסנתר דורשת מקצועיות רבה ושימוש באביזרים מתאימים כמו למשל מנוף, זאת משום שמדובר בכלי נגינה מסיבי וכבד במיוחד.

 

יחד עם זאת, מערכת הצלילים של הפסנתר בנויה בצורה מאוד ייחודית לכלי הנגינה הזה, לכן פעמים רבות חברות הובלה אשר מתמחות בביצוע הובלות מהסוג הזה, גם מבינות כיצד הפסנתר בנוי ואת הרגישות של הכלי לכל מכה קטנה. רק לאחר שאיתרתם חברת הובלת פסנתרים בנתניה, כמובן שזו לא חייבת להיות חברה שמבצעת רק את סוג ההובלה הזה, אבל זו כן חייבת להיות שמתמחה בביצוע הובלות פסנתרים, כדאי לוודא שההובלה אכן מתבצעת בעזרת מנוף וכי אתם מספקים לחברת ההובלות את כל המידע שהיא זקוקה לו במטרה שהמעבר יתבצע על הצד הטוב ביותר.

 

דבר נוסף שכדאי לאמץ הוא לעטוף את הפסנתר באמצעות ניילון מיוחדת מכל צידיו לפחות בשתי שכבות. דבר זה יגן על הפסנתר במידה והוא יקבל מכה בתהליך ההעברה.

 

חשוב שתדעו שגם אם הפסנתר שלכם מבוטח בלי קשר, אם אתם בוחרים חברת הובלות שאין לה ניסיון בהעברת פסנתרים, האחריות הזו עלולה להתבטל. חברה שמבצעת העברה של פסנתר ללא ניסיון, עלולה לגרום לנזק לפסנתר שלכם וחבל. תמיד עדיף לקחת מישהו עם ניסיון, גם אם זה עולה לכם קצת יותר.

 

המחיר של הובלת פסנתר תלוי כמובן במשתנים כמו גובה הקומה בה אתם מתגוררים, משקל הפסנתר, האם ההובלה מתבצעת עם או ללא מנוף וכדומה.

 

לסיכום, הובלה של פסנתרים חייבת מומחיות ספיציפית ולכן בחרו אך ורק בחברת הובלות שיש לה את הניסיון המתאים. בנוסף, מומלץ מאוד לוודא שיש ביטוח לפסנתר ולהובלה עצמה עם חתימה של החברה ולוגו. חשוב שתשמרו את כל הפרטים של החברה אצלכם כולל מספר טלפון, עוסק מורשה, כתובת כדי שתוכלו בכל מקרה שלא יהיה ליצור קשר מיידי.

[caption id="attachment_1811" align="alignnone" width="251"]Cute young girl in a room with boxes for moving Cute young girl in a room with boxes for moving[/caption]

המאמר הובלת פסנתרים בנתניה פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%a4%d7%a1%d7%a0%d7%aa%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a0%d7%aa%d7%a0%d7%99%d7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה