יום רביעי, 23 באוגוסט 2017

הובלת מקרר

יש דברים שלא מובילים לבד

מעבר דירה יכול להיות מעבר מאוד מסובך וגם העברת של פריט בודד יכולה להיות מסובכת למדי. עם זאת אנשים רבים בוחרים לחסוך כסף ולהעביר את הפריטים שלהם לבד, בין אם מדובר על דירה קטנה או פריט אחד, כיוון שהמשימה נראית להם פשוטה למדי בלי מקום לטעויות. אמנם יש בכך סיכון אך אין סיבה שלא תנסו להעביר שידה או ספה לבדכם, למרות החשש שהיא יכולה להינזק, אך יש חפצים שלא מומלץ בכלל לנסות להעביר אותם לבדכם ומקרר הוא אחד מהם. כמו כלי מוזיקה וכלים מאוד שבירים, גם הובלת מקרר צריכה להיות מקצועית ועדינה ולא בטוח שתוכלו לבצע אותה גם אם תקראו לבני משפחה שיעזרו ותשיגו רכב מספיק גדול.

מדוע הובלת מקרר היא הובלה בעייתית?

  • אמנם מקרר נראה לנו כמו כלי חזק ביותר שסביר להניח שלא נשבור אותו או נזיק לו במהלך הובלה עצמאית אך לא כך הדבר. המקרר הוא פריט מאוד רגיש שיש לו גז. בידה ותשכיבו את המקרר יכול להיות שהגז הזה ישתחרר או לא יפעל כראוי, המקרר לא יקרר בצורה טובה ולמעשה הרסתם אותו קליל. הובלת מקרר חייבת להיות אנכית וגם אם אתם מטים אותו מעט בצורה אופקית אתם חייבים לעשות זאת לזמן קצר בלבד. מלבד זאת, המקרר עצמו הוא פריט מאוד שביר מבפנים וגם אם תוציאו את המדפים שלו ותובילו אותם בנפרד, כל פגיעה חיצונית יכולה להרוס את המבנה הפנימי שלו
  • מקרר הוא פריט די יקר. מקרר ממוצע עולה מעלה מאלף שקלים ואם אתם רוצים מקרר טוב אתם ככל הנראה תשלמו גם יותר מאלפיים שקלים. מקרר כזה שנקנה במיטב כספכם וייהרס בגלל הובלה שהייתה יכולה לעלות מאה או מאתיים שקלים זה באמת חישוב סיכונים לא נכון.

הובלת בתי אפשרית

הובלת מקרר יכולה להיות הובלה שבתיאוריה אפשר לבצע אותה אך במקרים רבים גם מבחינה תיאורטית לא תוכלו להוביל אותו לבדכם. ישנם מקררים גדולים שבכלל לא ייכנסו בגרם המדרגות וגם במעלית תהיה בעיה לשאת אותם עד לקומה העליונה. מצב כזה מחייב אתכם הובלה מקצועיתש תיעזר במנוף.

 

[caption id="attachment_1883" align="alignnone" width="292"]Illustration of a removal man delivery guy with moving truck van in the background set inside half circle done in retro style. Illustration of a removal man delivery guy with moving truck van in the background set inside half circle done in retro style.[/caption]

המאמר הובלת מקרר פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%9e%d7%a7%d7%a8%d7%a8/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה