יום שני, 21 באוגוסט 2017

הובלת מקרר בשכיבה

הובלת מקרר בשכיבה: אסור או מותר?

פעמים רבות שמענו על הדיון הזה ולא הבנו מה התשובה הסופית: האם אפשר להובי מקרר בשכיבה או שאסור בתכלית האיסור? אנשים רבים שוכרים שירותי הובלת מקרר בעיקר בגלל שהם לא יכול להוביל אותו בעמידה ששכם ברכב פרטי הוא לא ייכנס אלא רק בשכיבה וגם בחלק מהמקרים שכיבה לא תעזור. המקרר עצמו בנוי ממדחס שדוחס את הגז בצורה כזו שהוא הופך אוויר קר. הגז הזה נמצא במקר עצמו כל הזמן והמדחס חייב להיות משומן כל הזמן. ההבנה הזו היא הבנה בסיסית ביותר של פעולת המקרר וכך תבינו יותר טוב מדוע הובלת מקרר בשכיבה מצריכה מכם יחס מיוחד וכדאי להימנע ממנה.

מה ההשלכות של הובלה מקרר בשכיבה?

  • המקרר מיועד להיות עומד. אמנם הטכנולוגיה מאוד התקדמה השנים האחרונות אך עם חוקי הפיזיקה עדיין אי אפשר להתווכח וחוק הכלים השלובים קובע שנוזלים ירדו תמיד למטה בכיוון כוח הכבידה. מצב כזה נותן לגז לברוח לצדדים כאשר המקרר נמצא בשכיבה וגם השמן של המדחס יגיע עד למערכת הקירור. שמן שמגיע לצינורות הקירור עצמם לא ייצור נזק משמעותי אך המדחס עצמו יהיה ללא שמן ולכן הפעולה שלו עלולה לסכן את המערכת כולה. ברגע שמובילים מקרר בשכיבה מלאה ואופקית לחלוטין הבעיה חמורה יותר מאשר בהטיה בלבד אך גם מהטיה צריך להימנע כמה שיותר.
  • אחרי שהגענו עם המקרר ליעד החדש כשהוא היה בשכיבה במשך זמן מה, אנחנו חייבים להעמיד אותו כמה שיותר מהר בלי לחבר אותו לחשמל. המקרר צריך לעמוד בצורה אנכית כמה שעות, בין שעתיים לשתים עשרה שעות לפי היצרן וסוג המערכת, דבר שניתן לברר בקלות, ולאחר מכן נוכל לחבר אותו לחשמל ולהתחיל להכניס מוצרי חלב, בירות וכל מה שנרצה.

הובלת מקרר מקצועית תפתור את כל הבעית

כדי להימנע מבעיות כאלו והמתנה של שתים עשרה שעות עד שנוכל לחבר את המקרר לחשמל, כדאי שלכור את שירותיה של חברת הובלות מקצועית. הובלה בטנדר או הובלה במשאית לא רק יתרו את הבעיה של הובלת מקרר בשכיבה אלא גם את המשקל הרב שלו וההובלה המאומצת שהוא דורש.

[caption id="attachment_1875" align="alignnone" width="205"]Man with boxes moving in new house Man with boxes moving in new house[/caption]

המאמר הובלת מקרר בשכיבה פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%9e%d7%a7%d7%a8%d7%a8-%d7%91%d7%a9%d7%9b%d7%99%d7%91%d7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה