יום שישי, 18 באוגוסט 2017

הובלת מקרר מחיר

הובלת מקרר רק על ידי מקצוענים

הובלת מקרר היא אחת ההובלות המסובכות ביותר שיכולות להיות. מעבר עובדה שמדובר על קופסה מתכתית כבדה וקשה ביותר, בפנים היא חלולה והדפנות שלה עדינו מה שיכול לפגוע בה בקלות על ידי נסיעה לא נכונה או העמסה לא איכותית. כל דפיקה הכי קטנה בדלת מקרר לא רק שיכולה לפגוע בהרמטיות שלו אלא גם בעיצוב שלו, וכולנו יודעים שמקרר לא בוחרים רק לפי הביצועים והמפרט הטכני אלא לפי המראה. להובלת מקרר מחירים נוחים למדי וכל אחד יכו להרשות לעצמו להוציא סכום של בין מאה למאתיים שקלים על הובלת מקרר סטנדרטית בטח אחרי רכישת מקרר במחיר גבוה הרבה יותר.

כמה עולה הובלת מקרר?

  • להובלת מקרר מחיר משתנה לפי מספר קריטריונים. הקריטריון הראשון שמשפיע על המחיר הוא המרחק בין נקודת המוצא לנקודת היעד. כמו כל הובלה ככל שהמרחק יהיה גדול יותר כך התשלום שיגבו מכם גדול יותר. אם תרצו להוביל מקרר מגבעתיים לראש פינה המחיר שתשלמו יהיה משמעותית הרבה יותר יקר מאשר להוביל מקרר מגבעתיים לראש פינה. חשוב לציין שלהובלות מקררים יש תעריפים אחרים וניתן להוביל מקרר בנפרד בלי צורך בדירה שלמה. הובלות אלו נקראים הובלות קטנות ולעתים מכונות פשוט הובלות מקררים.
  • גם גודל המקרר משפיע מאוד על מחיר ההובלה. כשמדברים על הובלה יעד קרוב יחסית של עד חצי שעה נסיעה, הובלת מקרר של עד שלושת מאות ליטרים תעלה עד מאתיים שקלים והובלה של מקר גדול של שש מאות או שמונה מאות ליטרים יכולה כבר להגיע לארבע מאות שקלים ואף יותר. חשוב מאוד להתמקח על המחיר ואם אפשר לחכות להובלה של כמה חפצים יחד מה שיכול להקל על העלות ולהוריד אותה משמעותית.

כיצד אפשר להוזיל עלויות בהובלת מקרר?

להובלת מקרר מחיר משתנה בין חברה לחברה ולא רק לפי הפרמטרים שהוזכרו לעיל. לכל חברה תעריפים משלה ותוכלו לגלות הבדלי מחירים דרמטיים והצעות הרבה יותר אטרקטיביות אם רק תבצעו סקר שוק מעמיק. חלק מהחברות יציעו אותו מחיר אך עם שירותים נוספים כמו סבלות ולכן חשוב לשאול את כל השאלות כולל כמה עולה הסבלות עצמה והאם זה כולל שירותי אריזה.

[caption id="attachment_1863" align="alignnone" width="209"]Little boy with moving boxes at new home Little boy with moving boxes at new home[/caption]

המאמר הובלת מקרר מחיר פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%9e%d7%a7%d7%a8%d7%a8-%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה