יום שלישי, 22 באוגוסט 2017

הובלות קטנות מקרר

מהן הובלות קטנות?

הובלה היא אחת המלים שאנשים נרתעים ממנה מאוד הסברה הרווחת קובעת שהובלה משמעותה בזבוז כסף רב אך זה נובע מאי היכרות עם עולם ההובלות והמחירים האטרקטיביים שהם מספקים ללקוחות בים שרק רוצים להעביר את הציוד שלהם בשלום. הובלות יכולות להיות עד כדי כך משתלמות שהוציאו סוג חדש של הובלות שנקרא הובלות קטנות, הובלות שמותאמות לפריטים ספורים בלבד לאנשים שלא צריכים להעביר דירה שלמה. גם פריטים בודדים אפשר למצוא בהובלות מסוג זה. בהובלות קטנות מקרר וספה מככבים בעיקר בגלל שסטודנטים רבים צריכים אותם באופן מחייב בדירה אך ניתן למצוא מגוון רחב של אנשים שמובילים כלי מוזיקה ועוד.

מה צריך לדעת על הובלות קטנות?

  • התעריף של הובלות קטנות נמוך בהרבה מהובלות גדולות וכך הן הרבה יותר אטרקטיביות לציבור הרחב. אם הובלה של דירה קטנה עולה אלף שקלים אז הובלה של פריט אחד יכולה להסתכם במאה שקלים. אולי באופן יחסי המחיר גבוה יותר אך להיפטר ממאה שקלים ולסמן וי על הובלה מסובכת כמו למשל הובלת מקרר או פסנתר, זו עסקה טובה מאוד. בהובלות קטנות מקררים הם פרטים בעייתיים מאוד ולכן הם נפוצים מאוד יחד עם כלי מוזיקה שמעבר להובלה העדינה שהם דורשים, יש צורך בסבלים חזקים ומנוסים כדי להוריד אותם בבטחה לרכב ההובלה ולהעלות אותם במדרגות עד ליעד החדש.
  • בהובלות קטנות בדרך כלל משתמשים בטנדרים ולא במשאיות. בכל מקרה בהובלה קטנה החברה צריכה ליידע את הלקוח האם הפרט הבודד שלו או מספר הפריטים הדל שלו מצטרפים להובלה אחרת של לקוח אחר כיוון שהוא חייב לאשר זאת, מצב בו מובילים מקרר או צ'לו עם פריטים אחרים, שהועמסו אחרי הפריטים שלנו, יכול ליצור בלבול רב בפריטים, אובדן של פריטים וגם נזק שלהם.

האם כל חברה מציע הובלות קטנות?

בהובלות קטנות מקררים עם הפריט הנפוץ ביותר ולפעמים החברות קורות להובלות אלו הובלת מקררים. אם אתם שואלים חברה מסוימת האם יש לה הובלות קטנות והיא לא מבינה על מה אתם מדברים הובלות מקררים זהו ביטוי נפוץ מאוד וכדאי לנסות להשתמש בו להבנה טובה יותר. כמו כן תשאלו פרטים על מהלך ההובלה והעלות שלה כדי לבצע השוואה בין כמה חברות.

removal-man-delivery-guy-with-moving-van_m1lnz_8__l-2

המאמר הובלות קטנות מקרר פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a7%d7%98%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a7%d7%a8%d7%a8/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה