יום חמישי, 21 בספטמבר 2017

הובלות מקרר באר שבע

אם גם אתם שואלים את עצמכם איך הכי כדאי לבצע הובלה של מקרר בבאר שבע או בכלל, הגעתם לעמוד הנכון! הרבה אנשים חושבים שמקרר זה מוצר חשמלי שהם יכולים להעביר בעצמם וכך לחסוך לעצמכם המון זמן עם התעסקות של חברת הובלות ובעיקר כסף. העניין הוא שזה לא ממש מדויק. מקרר נחשב לא רק למוצר חשמלי מאוד שקשה להרים אותו כי הוא פשוט שוקל כמה עשרות קילוגרמים, הוא גם נחשב למוצר חשמלי שצריך להתנהג איתו במהלך תהליך ההובלה והמעבר מאוד בזהירות ובעדינות.

 

אחת הסיבות לכך היא משום שהוא בנוי מכל מיני סוגים של מערכות וחלקים כמו למשל מנוע, מדחס, מערכת קירור, מערכת הקפאה ועוד. חוסר זהירות, מעבר המקרר בצורה של שכיבה ואפילו חצי שכיבה, יכול לגרום לנזק בלתי הפיך ואז לא רק שלא חסכנו שום דבר בעלות הובלת המקרר, אלא גם נצטרך לקנות חדש.

 

הובלות מקרר באר שבע- כמה טיפים חשובים

  1. 24 שעות לפני המעבר, מומלץ לנתק את המקרר מהחשמל כדי שכל הנוזלים יופשרו בהדרגה ולא בבת אחת כמו שיקרה אם ננתק אותו ומיד נעביר אותו.
  2. לפני שמחזירים את המקרר לשקע, חשוב לחכות משהו כמו שעתיים.
  3. אין להעביר את המקרר במצב של שכיבה.
  4. מומלץ להעביר את המקרר במצב של עמידה ועם תמיכה מתאימה כדי שלא ייפול. את המקרר חשוב להעביר ברכב מסחרי גדול בו הוא יכול לעמוד ישר.
  5. במידה ואתם גרים בבנין שאין בו מעלית או לחלופין בדירה עם מעבר צר, מומלץ לבחור בחברה הובלות מקצועית המעניקה שירותי מנוף ואז ניתן יהיה להעביר את המקרר בצורה הרבה יותר קלה ופשוטה.

 

מדוע כן כדאי להיעזר בחברת הובלות בכדי להעביר מקרר?

בראש ובראשונה, לחברות המתמחות בהעברת ציוד כבד באופן כללי והעברה של מקררים בפרט, יש ניסיון רב ולכן תהליך ההעברה יתבצע בצורה הרבה יותר יעילה ומהירה. בנוסף, רוב חברות ההובלה מספקות ביטוח על התכולה שאתם מעבירים, כך שאין לכם מה לדאוג.

[caption id="attachment_1939" align="alignnone" width="205"]Man with boxes moving in new house Man with boxes moving in new house[/caption]

המאמר הובלות מקרר באר שבע פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a7%d7%a8%d7%a8-%d7%91%d7%90%d7%a8-%d7%a9%d7%91%d7%a2/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה