יום שישי, 15 בספטמבר 2017

הובלות מקרר בחיפה

אנשים רבים שנמצאים בתהליך של מעבר דירה לעיר חיפה, מנסים להוזיל עלויות. הרי גם ככה לעבור דירה זה סיפור לא פשוט, לעתים מאוד יקר, שכן עלינו להתארגן מחדש לגמרי בדירה החדשה אליה אנו עוברים, לרכוש רהיטים חדשים, מוצרי חשמל, להתאים את הדירה החדשה, לצרכים שלנו מחדש בכל מיני היבטים. העניין הוא, שאם יש משהו אחד שממש לא כדאי לחסוך עליו הוא בכל מה שקשור להובלה. חיסכון כספי וניסיון להעביר מוצרי חשמל וריהוט מסוים בעצמכם עלול בסופו של דבר לעלות לכם ביוקר.

 

אילו מוצרים ממש לא כדאי להעביר בעצמנו?

ובכן, אחד המוצרים שלא מומלץ להעביר בעצמנו כאשר אנו עוברים לדירה חדשה בחיפה הוא מקרר. מקרר נחשב לא רק למוצר חשמלי כבד ויקר באופן יחסי למוצרים אחרים בבית שלנו, הוא גם מורכב מבחינת איך שהוא בנוי. יש לא מדחס, מנוע ומערכת קירור ולכן כל מכה הכי קטנה יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך.

 

מוצרים נוספים שלא מומלץ להעביר בעצמכם הם מכונת כביסה שנחשבת גם היא לכבדה מאוד, ספה, פסנתר ושאר מוצרים שמצד אחד נחשבים לכבדים מבחינת הגודל שלהם ומצד שני מורכבים מבחינת איך שהם בנויים.

הובלות מקרר בחיפה - איך בוחרים חברת הובלות?

אחד הדברים שהכי ישפיעו על טיב המעבר שלכם הוא ללא ספק בחירת חברת ההובלות שתסייע לכם בתהליך מעבר הדירה לעיר חיפה. בחרו בחברת הובלות מנוסה, המבצעת הובלות לאורך כל השנה ולא במישהו שהחליט שמשאית קטנה וכמה חברים יכניסו לו קצת כסף מהצד לכיס בעונה החמה של מעברי הדירות. הקפידו לבחור בחברת הובלות שמציגה בפניכם חוזה מסודר בו כתובים כל פרטי ההובלה: תאריך ביצוע ההובלה, השעה שבה קבעתם לבצע את ההובלה, כמות התכולה שמועברת באופן משוער לפחות, הכתובת הנוכחית שלכם והכתובת אליה אתם עוברים. בנוסף, בחרו בחברת הובלות אשר מספקת לכם ביטוח על התכולה, במקרה שמשהו קורה לאחד המוצרים. בחרו בחברת הובלות המתמחה בהעברת ציוד כבד כמו מקררים למשל ואל תתפשרו על טיב השירות והמקצועיות, כאמור הם אלו שיהפכו את המעבר שלכם ממאתגר, ליעיל וקצר.

[caption id="attachment_1913" align="alignnone" width="200"]Businessman moving items in office Businessman moving items in office[/caption]

המאמר הובלות מקרר בחיפה פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a7%d7%a8%d7%a8-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה