יום שבת, 16 בספטמבר 2017

הובלות מקררים

הובלת מקרר אולי נשמעת לכם כמו משימה פשוטה וקלה יחסית, אך פעמים רבות כבר קרה שאנשים עברו דירה, החליטו להעביר את המקרר בעצמם וגרמו לו בסופו של דבר נזק בלתי הפיך. לפעמים, אנחנו רוצים לחסוך כסף ולהוזיל עלויות, במיוחד במצבים של מעבר דירה שגם ככה עולה לנו כמה אלפי שקלים, אבל החיסכון הזה גורם לעוד יותר הוצאות בסופו של דבר.

 

אז נכון, יש דברים שאפשר להעביר ממש בעצמנו כמו בגדים, מצעים, מוצרי חשמל שנחשבים לקלים יותר, אבל יש דברים שעדיף להשאיר למומחים, כאלה שמבצעים עבודות מהסוג הזה בכל יום, מסוגלים להעביר דברים כבדים ויודעים איך כל חפץ או מכשיר חשמלי בנוי.

 

הובלות מקררים היא עבודה למקצוענים שכן לא רק שהמקרר נחשב למוצר חשמלי כבר מאוד, הוא גם בנוי מבחינה טכנולוגית בצורה מאוד מורכבת, יש לו מנוע, מדחס, מעבה, מאורר ועוד כל מיני חלקים שגורמים לו לעבוד כמו שצריך ולכן כאשר עוברים דירה, מומלץ לבחור בחברה המתמחה בהעברת ציוד כבד ומורכב כמו מקררים למשל. כל מכה הכי קטנה יכולה לגרום לתזוזה של אחד החלקים וחשוב לזכור שלמרות שמדובר במכשיר חשמלי מאוד מסיבי, הוא גם מאוד עדין מבפנים.

 

בין אם אתם צריכים להעביר אך ורק מקרר לדירה החדשה שלכם ובין אם אתם מעבירים תכולת דירה שלמה, הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות זה לפנות לחברת הובלות מקצועית. קיימים מצבים למשל בדירות ללא מעלית או במקומות עם מעברים צרים מאוד שיידרש לבצע את תהליך ההובלה של המקרר באמצעות מנוף.

 

איך בוחרים חברת הובלות להעברת מקרר?

  1. במידה וכל מה שאתם צריכים להעביר זה רק מקרר, או מקרר ועוד כמה דברים קטנים, מומלץ לבחור בחברה הובלות קטנות.
  2. במידה ואין אפשרות להוריד את המקרר במעלית, מומלץ לבחור בחברה הובלות המתמחה בביצוע הובלות בעזרת מנוף.
  3. ודאו שחברת ההובלות שאתם בוחרים מספקת ביטוח מלא על תכולת הדירה.
  4. השוו מחירים - היזהרו מחברות הובלות הנועצות מחיר גבוה מדי וגם מחברות המספקות הצעת מחיר נמוכה יתר על המידה, שני המצבים מעידים על חוסר מקצועיות.

[caption id="attachment_1917" align="alignnone" width="251"]Cute young girl in a room with boxes for moving Cute young girl in a room with boxes for moving[/caption]

המאמר הובלות מקררים פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a7%d7%a8%d7%a8%d7%99%d7%9d/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה