יום שישי, 29 ביוני 2018

הובלת מקררים

יש כמה דברים שחשוב לדעת על הובלת מקררים לפני שבוחרים אחת מטעם חברת הובלות מקצועית. הנה כמה דברים חשובים שיכולים לשנות את ההובלה ולהפוך אותה לאמינה ובטוחה יותר.

למה כדאי לבחור בחברת הובלות?

הובלת מקרר היא לא עניין פשוט כלל וכלל למרות אפילו שמדובר בפריט אחד בלבד. אין ספק שהמקרר הוא מוצר בעייתי ולא רק בגלל הגודל והמשקל שלו אלא בגלל המבנה שלו. המקרר הוא למעשה קובייה מתכתית שיכולה להישרט די בקלות, לא נוח להחזיק אותו ובגלל המערכת שפועלת בו יש צורך גם לתת לו לעמוד זמן מה עד אשר מחברים אותו לחשמל. הובלה עם חברת הובלות אולי תעלה לכם 150 עד 400 שקלים אך חשוב לזכור שזו הובלה בטוחה שתחסוך לכם נזקים שיעלו הרבה יותר.

כמה דגשים להובלת מקררים

  • הובלות מקררים נפוצות מאוד גם כשקונים מקר חדש וגם כשקונים מקרר יד שנייה. כשקונים מקרר יד שנייה פנייה לחברת הובלות תהיה פנייה חכמה כאשר החברה תעמיד לשירותכם טנדרים מתאימים להובלה בטוחה של מקררים כמעט בכל עת. אפשר להשתמש בשירותיה של חברת הובלות גם בקניית מקרר חדש אם המחיר שמוצע לכם טוב יותר.
  • ההובלה של המקררים חייבת להינתן ביחד עם שירותי אריזה ממש כמו כל הובלה אחרת. המקרר אמנם חזק ועמיד אך בסופו של דבר דפיקה של הדלת שלו במעקה בטיחות בפיר המדרגות או בקירות יכולה להיות הרסנית, ולא רק למראה שלו אלא גם לפעולה התקינה שלו.
  • דלת המקרר היא אחת הנקודות הבעייתיות ביותר. בכל פעם שמובילים מקררים יש צורך להצמיד את הדלת שלו בחוזקה אל גוף המקרר על ידי רצועה. בסופו של דבר במהלך ההובלה סביר להניח שללא אחיזה זו, הדלת תיפתח ותיחבט בחוזקה ואף תישבר. אם הדלת של המקרר לא תקינה, למעשה פעולת המקרר לא תהיה תקינה.
  • הובלת מקרר יכולה לנוע בטווח מחירים די גדול וזאת בהתאם למשקל המקרר וכמובן למקום שאליו יש להוביל אותו. בהובלה לדירות גבוהות מאוד נפוץ להשתמש בהובלות מנוף שיהיו בטוחות ומהירות הרבה יותר מהובלה ידנית.

המאמר הובלת מקררים פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה


from Snir Go - Feed https://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%9e%d7%a7%d7%a8%d7%a8%d7%99%d7%9d/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה