יום חמישי, 28 ביוני 2018

הובלת מקרר

מקרר הוא לא רק אחד המוצרים הכי נפוצים בבית אב בישראל, הוא המוצר הנפוץ וההכרחי ביותר. לעדיו לא נוכל לשמור על המזון שלנו מיועד לאכילה גם במועד מאוחר יותר ואין צורך להרחיב על ההשלכות של חיים בלעדיו. עם זאת, איך מובילים אותו לבית?

מה הקשיים בהובלת מקרר?

הובלת מקרר יכולה להיות מאוד מורכבת ומסובכת. אם מבצעים אותה בלי ניסיון וכוח אדם מספק, יכול להיות שהוא ייחבל בדרך ואפיל וייצא מכלל פעולה במידה והחבטה תהיה חזקה מידי. המקרר בעייתי מאוד להובלה מכמה סיבות כאשר הראשונה היא הגודל והמשקל שלו. לא מדובר במוצר קטן ואפילו מקרר שנחשב למקרר קטן, יהיה קשה מאוד לנשיאה בגלל שהמשקל שלו מגיע לכמה מאות קילוגרמים. כמו כן, המבנה לו מאוד לא נוח כיוון שאין מקום נוח להחזיק אותו בגלל צורתו המרובעת.

כיצד מובילים מקרר?

 

  • כדי להוביל מקרר מוטב לפנות לחברת הובלות מקצועית שתוכל לספק הובלה בטוחה ומקצועית. חשוב לזכור שהמקרר חייב לעמוד כמה שעות אחרי שהועבר למקום המיועד כיוון שיש בו גז הוא הבסיס להפעלתו.

 

  • הובלת מקרר נכנסת תחת קטגוריה של הובלות קטנות. הובלות אלו מיועדות לפריט אחד בודד או למספר פריטים ולרוב נקראות גם הובלות סטודנטים. המקרר יכול להיות מובל גם אם נקנה מיד ראשונה וגם אם נקנה מיד שנייה, כאשר הוא חייב להיות מקובע היטב בכל חלקי ההובלה.
  • חשוב לארוז את המקרר היטב לפני שמובילים אותו וזאת כדי למנוע פגיעה בחלקיו. המקרר בנוי ממשטחים רחבים שיכולים להישרט בקלות רבה.

האם כדאי להוביל מקרר עצמאית?

הובלת מקרר עצמאית אפשרית אך היא מסוכנת מאוד. לפני שאתם מחליטים להעביר את המקרר באופן אישי חשוב מאוד שתוודאו שיש לכם כלי רכב מתאים להובלה זו, כך שהמקרר יעמוד במהלך ההובלה דבר שיפגע בו פחות, וכמובן שיש לכם מספיק כוח אדם כדי להרים אותו בצורה בטוחה. הובלה עצמאית אולי נשמעת חסכונית אך כיום הובלת מקרר דרך חברת הובלות יכולה לעלות אפילו פחות ממאתיים שקלים ולכן חשוב לבחון היטב האם זה משתלם ביחס לסיכון הרב שאתם מציבים אותו.

המאמר הובלת מקרר פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה


from Snir Go - Feed https://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%9e%d7%a7%d7%a8%d7%a8-2/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה