יום שלישי, 27 בפברואר 2018

הובלת תנור ומכונת כביסה

כמעט בכל בית פרטי בישראל יש תנור ומכונת כביסה. אלו מכשירי חשמל נפוצים, יעילים וחסכוניים שבעזרתם ניתן לשמור על רמת חיים גבוהה. עם זאת, מי שמתכנן לעבור דירה ולקחת איתו את התנור ומכונת הכביסה חייב להביא בחשבון את המשמעות מבחינת הובלה. לא כל חברת הובלות יכולה להתמודד עם הדרישות המיוחדות של תנור ומכונת כביסה וחלקן מסכנות את הציוד והלקוחות.

הובלת תנור ומכונת כביסה צריכה להתבצע תוך התייחסות למספר נושאים עיקריים:

א. אופן השינוע של מכשירי החשמל ממקום למקום – הכי חשוב לפתור את הבעיה של שינוע מכשירי חשמל כבדים כמו תנור ומכונת כביסה ממקום למקום. נציגי חברת הובלות צריכים להגיע מראש לבית הלקוח, לראות את חדר המדרגות והכניסה ולוודא שיש מספיק מקום בשביל להעביר את התנור ומכונת הכביסה. במידה והם מגיעים למסקנה שלא ניתן לעשות זאת באמצעות הובלה ידנית, עליהם להמליץ על שימוש במנוף ומתקני הרמה.

ב. הכנת המשאית להובלה - הובלת תנור ומכונת כביסה דורשת התאמה גם בתוך המשאית עצמה. אי אפשר לשים מכשירי חשמל מן הסוג הזה בתוך המשאית בלי להגן עליהם מפני נזקים וחבטות. צריך לכסות היטב את מכשירי החשמל, לקבע אותם לדפנות ולוודא שהם מוגנים גם בעצירות פתע.

ג. שמירה על הבטיחות – המשקל של מכונת כביסה עשוי להגיע לעשרות ק"ג ויחד עם התנור הוא מסכן את בטיחות המובילים. חברת ההובלות צריכה להציב את השיקול הבטיחותי בראש סדר העדיפויות ולהכשיר רק מובילים מקצועיים לטובת המשימה.

איך בוחרים חברת הובלות?

עוד בעיה היא שאנשים פרטיים לא יכולים להוביל לבדם תנור ומכונת כביסה. גם אם מכשירי החשמל האלה הם היחידים שעוברים דירה, סביר להניח שאדם פרטי לא יצליח להוביל אותם בלי לקבל עזרה. כאן נכנסת לתמונה חברת הובלות מקצועית שאמורה להכיר את הענף ולדעת כיצד לפתור את התקלות הנפוצות.

כדאי לבחור חברת הובלות אמינה ומנוסה שמחזיקה בפוליסת ביטוח על התכולה. לבסוף, רצוי לקבל המלצות על הובלת תנור ומכונת כביסה, לפגוש את נציגי החברה ולתאם לוח זמנים.

download-1

המאמר הובלת תנור ומכונת כביסה פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed https://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%aa%d7%a0%d7%95%d7%a8-%d7%95%d7%9e%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%aa-%d7%9b%d7%91%d7%99%d7%a1%d7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה