יום ראשון, 25 בפברואר 2018

הובלת תנור אפיה

תנור אפיה הוא מכשיר חשמלי יקר ורגיש. כתוצאה מכך, מי שרוצה לשנע תנור אפיה ממקום למקום חייב להביא בחשבון את המאפיינים שלו. ניתן להתייעץ עם נציגי חברת הובלות על מנת להחליט כיצד לבצע את הפעולה, להשוות בין שירותי הובלות מיוחדים ולהתעניין גם בשימוש במתקני הרמה כמו מנופים. המטרה היא בסופו של דבר להוביל את התנור בלי לגרום לו נזקים בלתי הפיכים וכמובן בלי לסכן את המובילים והסביבה.

הנה כמה שיקולי מפתח מרכזיים בעת הובלת תנור אפיה:

א. התאמת ההובלה לסוג הלקוחות – קהלי היעד העיקריים של שירותי הובלת תנור אפיה כוללים לצד אנשים פרטיים גם בעלי מסעדות, בתי קפה וכדומה. חברת ההובלות חייבת להתאים את השירות לסוג הלקוח ולהבין במה הוא כרוך. תנור אפיה ביתי למשל יהיה קטן וקל יותר מתנור אפייה תעשייתי, לכן הוא ידרוש היערכות שונה.

ב. שמירה על התנור בתוך המשאית – הרמה של תנור כבד והעברה שלו לתוך המשאית הם רק השלב הראשון בתהליך. בשלב השני צריך לדאוג לשמור על התנור בתוך המשאית ולקבע אותו על מנת שלא ייפגע. במקביל, ניתן לקשור את התנור לדפנות המשאית ולעטוף אותו בשמיכות או אמצעי מגן אחרים.

ג. בטיחות בהובלת מכשירי חשמל כבדים – הובלת מכשירי חשמל כבדים יכולה להתבצע על ידי כמה מובילים יחד או באמצעות מתקני הרמה. לא משנה באיזה פתרון בוחרים, תמיד צריך להציב את הבטיחות של העובדים בראש סדר העדיפויות. כך ניתן להעביר את התנור למקומו החדש במהירות ובלי לסכן אותם.

כמה עולה להוביל תנור אפיה?

רוב חברות ההובלות לא גובות מחיר נפרד עבור הובלת תנור אפיה או מכשירי חשמל אחרים. הן נותנות הצעת מחיר לפי כמות ומספר מכשירי החשמל, הקרטונים, הארגזים ושיקולים אחרים כמו קומה, נגישות וכן הלאה.

עם זאת, בהובלה קטנה שבה מעבירים את התנור בלבד ניתן לראות פערי מחירים של כמה עשרות אחוזים בין החברות השונות. רצוי למצוא חברה שמתמחה בהובלת תנורי אפייה ולא להתפשר על איכות השירות תמורת מחיר נמוך וניסיון לחסוך.

download-10

המאמר הובלת תנור אפיה פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed https://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%aa-%d7%aa%d7%a0%d7%95%d7%a8-%d7%90%d7%a4%d7%99%d7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה