יום שישי, 24 באוגוסט 2018

הובלות קטנות מנוף – מה זה אומר?

בשנים האחרונות חל שינוי בתחום ההובלות ומעברי הדירה בהיבט של כמות התכולה. כלומר, אם בעבר גם כאשר היינו צריכים להעביר רק כמה פריטים בודדים, היינו צריכים לפנות לחברת הובלה רגילה כי פשוט לא הייתה לנו שום אלטרנטיבה אחרת ואז הייתה מגיעה משאית עם שני מובילים לפחות כדי לסחוב את התכולה בין אם זה מקרר וספה, שולחן כתיבה וארון או כל דבר אחר.

היום, קיים פתרון מצוין שפשוט לא רק חוסך לנו המון כסף וזמן, אלא גם מייעל את השירות שנקרא הובלות. זה נקרא הובלה קטנה. כלומר במקום לקרוא לאותה משאית גדולה שמייקרת באופן משמעותי את עלות ההובלה,  מגיעה מכונית מסחרית קטנה בהרבה שמבצעת עבורנו את ההובלה רק עבור אותם פריטים. יש המון יתרונות לשירות של הובלה קטנה: התהליך מקצר לנו משמעותית את זמן ההובלה, מייעל אותה, חוסך כסף ומאפשר לבצע את ההעברה בצורה מהירה וקלילה בלי להסתבך יותר מדי. בנוסף, במקום לתאם חודשים מראש את ההובלה, עם הובלות ניתן לבצע העברות מהרגע להרגע.

ומה עושים כאשר יש לנו פריט או מוצר כבד במיוחד?

במקרה כזה, ניתן להיעזר בחברת הובלות קטנות המצוידת במנוף . כלומר, במקום שהמוביל יגיע לביתנו דרך המעלית או יעלה ברגל את כל המדרגות עד שיגיע לדירה שלנו, פשוט מעלים מנוף שמחובר למשאית ועליו מעמיסים את הציוד הכבד להובלה הקטנה. זה יכול להיות מקרר, מזנון כבד במיוחד, פסנתר או כל דבר אחר שמסובך להעביר בצורה הרגילה והמסורתית.

מתי ההובלה תיחשב להובלה קטנה?

בדרך כלל כאשר מדובר בהובלה של חמישה פריטים ומתחת לזה, אין צורך להזמין חברת הובלות המבצעת הובלות גדולות וניתן להיעזר בחברת הובלות עם מנוף המבצעת הובלות קטנות. כן חשוב לוודא כי חברת ההובלות בה אתם בוחרים הינה מקצועית ומנוסה בתחום ההובלות ורשאית לעבוד עם מנוף. בנוסף, חשוב לוודא שהחברה מבטחת את הציוד שלכם על כל מקרה שלא יהיה. הובלה עם מנוף חוסכת לנו זמן רב, הופכת את תהךיך המעבר לקל, מהיר ופשוט.

הובלות קטנות המצוידת במנוף

המאמר הובלות קטנות מנוף – מה זה אומר? פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה


from Snir Go - Feed https://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%a7%d7%98%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%a3-%d7%9e%d7%94-%d7%96%d7%94-%d7%90%d7%95%d7%9e%d7%a8/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה