יום שני, 23 באפריל 2018

כללי בטיחות עבור הובלה של תנור

תנור הוא מכשיר חשמלי רגיש, כבד ומסוכן שאותו צריך להוביל תוך שמירה על כללי בטיחות מחמירים. הכלל החשוב ביותר הוא לבצע את ההובלה של התנור רק באמצעים שמתאימים לכך. יש להרחיק את התנור ממקורות מים ורטיבות גם כאשר הוא אינו מחובר לחשמל, לקבע אותו לתוך משאית הובלות ולהגן עליו עם שמיכות או ניילונים.

בנוסף, רצוי לשקול הובלה של תנור באמצעות מנוף או מתקן הרמה. המנוף לא מיועד רק להובלה של תנור מתוך דירות בקומות גבוהות, אלא יכול לשמש גם בעת מעבר של בתי קפה, מסעדות, בתי מלון וכן הלאה. המטרה של שימוש במנוף או מתקני הרמה היא להקל על המובילים ובמקביל להגן על התנור עצמו. הובלת מנוף אמנם כרוכה בתוספת מחיר, אך זו השקעה משתלמת עבור הבעלים של התנור.

שיקולים לבחירת חברת הובלות

מי שלא יכול להוביל את התנור בעצמו ורוצה להעביר עוד כמה מכשירי חשמל, קרטונים או ארגזים צריך להשתמש בשירותיה של חברת הובלות מקצועית. במקרים כאלה יש כמה שיקולים שאליהם רצוי להתייחס:

א. מספר שנות הניסיון של החברה – רצוי שחברת ההובלות תהיה בעלת ניסיון של כמה שנים לפחות. הניסיון צריך להיות רלוונטי להובלת תנורים ומכשירי חשמל וכדאי שהוא יגובה בהמלצות מטעם לקוחות קודמים.

ב. פוליסת ביטוח בתוקף – חברת הובלות עם ביטוח בתוקף תאפשר ללקוח לקבל פיצוי במידה ומשהו יקרה לתנור במהלך ההובלה. את פוליסת הביטוח ניתן לבדוק לפני שמזמינים חברת הובלות או על פי מידע שמופיע באתרי האינטרנט.

ג. שמירה על בטיחות – כדאי לכל לקוח שמזמין שירות חשוב ורגיש כמו הובלה של תנור לבדוק האם החברה עומדת בכללי הבטיחות. את הבדיקה הזו מבצעים באמצעות היכרות אישית עם נציגי החברה, קבלת המלצות מאנשים שהזמינו שירות דומה ובקשה לפירוט לגבי אופי ההובלה והאופן שבו היא מתבצעת.

לסיכום, הובלה של תנור היא בהחלט משימה מורכבת אך ניתן להתמודד איתה. את ההובלה צריך לבצע תוך שמירה על הבטיחות ובעיקר עם חברה מקצועית, אמינה, מומלצת ובעלת ניסיון.

המאמר כללי בטיחות עבור הובלה של תנור פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה


from Snir Go - Feed https://snirgo.co.il/%d7%9b%d7%9c%d7%9c%d7%99-%d7%91%d7%98%d7%99%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%a2%d7%91%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%aa%d7%a0%d7%95%d7%a8/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה