יום שבת, 30 בדצמבר 2017

הובלות דירה הצעת מחיר

מי מאיתנו לא רוצה לקבל מחיר משתלם ככל הניתן ובוודאי כשהשירות שאנו מקבלים עולה כמה אלפי שקלים. הובלות דירה יכולות להיות הרבה יותר בטוחות ואיכותיות עם חברה מתאימה אך גם כשאתם מתאהבים בחברה שלדעתכם נראית מושלמת, חשוב לקבל הצעת מחיר הגיונית ולהבין מה היא כוללת.

ישראלים מדברים במספרים

כל פעם שאנו מדברים עם בעל מקצוע בטלפון זה אותו הסיפור: אנו שואלים אותו הרבה שאלות ומנסים להוציא ממנו מחיר כבר בהתחלה אך רק לקראת הסוף, כשכבר כל הפרטים אצלנו ואנו מבינים מי עומד מולנו, רק אז הוא מוכן לדבר איתנו על מספרים. יש כאלו שלהובלות דירה הצעת מחיר תינתן רק כשהם יגיעו לביתכם ויראו את כל הפריטים כדי לשער כמה באמת הדבר יעלה, דבר שמצד אחד יכול לעצבן אתכם אך מצד שני יש סיכוי שמקצוען עומד לפניכם. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על הצעות מחיר להובלת דירה, איך להשוות נכון ומה כדאי לשאול.

כך מקבלים הצעות מחיר להובלת דירה

  • לקראת הובלות דירה הצעת מחיר היא הדבר שאתם מחכים לו יותר מכול אך אסור להיות פזיזים. לפני שאתם מחליטים מי מהחברות תהיה החברה שתוביל את תכולת הדירה שלכם תשמעו לפחות כמה דקות מה היא מספרת לכם כדי שתדעו לקשר את המחיר לשירות בצורה טובה יותר. אי אפשר לבצע סקר שוק תוך שיחות עם 5 או 6 מובילים שונים ולשמוע מכל אחד מהם רק את המחיר. סקר שוק אמיתי יהיה מעמיק, כזה שמבין מה מציעים לו באופן פרטני.
  • איך לקבל הצעות מחיר בצורה טובה יותר? פנו לעצמכם חצי שעה לפחות כדי להתקשר למובילים השונים, ותתקשרו רק אחרי שקראתם מעט באינטרנט אלו שירותים חשובים ניתנים בימינו להובלת דירה. קחו דף ועט ותרשמו את הטלפון של החברה שאליה אתם מתקשרים, השם שלה ואת כל מה שהיא אומרת. מומלץ ליצור מן טבלה קטנה שתשווה טוב יותר בין כל ההצעות.

לשאול הכל בלי להתבייש

להובלות דירה הצעת מחיר יכולה להשתנות מאוד בין דירה לדירה אך אחד הדברים שעליכם לבדוק היא מה היא כולל. שירותי אריזה, פירוק והרכבה, מנוף במידת הצורך וכמובן ביטוח על הפריטים, כל אלו חייבים להיכלל. תשאלו את החברה כל מה שאתם רוצים לדעת החל מאירועים בלתי מתוכננים, כמות אנשי הצוות שיגיעו, באיזה כלי ההובלה תתבצע ועוד.

removal-man-delivery-guy-with-moving-van_m1lnz_8__l

המאמר הובלות דירה הצעת מחיר פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%93%d7%99%d7%a8%d7%94-%d7%94%d7%a6%d7%a2%d7%aa-%d7%9e%d7%97%d7%99%d7%a8/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה