יום שישי, 20 באוקטובר 2017

הובלות משרדים בפתח תקווה

לעבור משרד בלי לחצים

מעבר לכתובת חדשה תמיד מכיל בתוכו הרבה חששות וזה עוד בלי לדבר על ההובלה עצמה. הסתגלות למקום חדש, שולחן עבודה חדש, פרצופים חדשים מהעמיתים בבניין המשרדים ועוד התחלות חדשות שיהיה צורך להתרגל אליהם. אם יש משהו שאף אחד לא רוצה לחוות בזמן מעבר משרד הוא איבוד של ציוד מסוים, הרס שלו או איחור רציני בזמנים שמכניס את כולם ללחץ. הובלות משרדים בפתח תקווה, תל אביב, גבעתיים ולא רק במרכז אלא בכל אזורי הארץ מתבצע באופן יום יומי והכי חשוב זה להיות מסודרים ולדעת בדיוק מה השלב הבא כדי להגיע לכתובת החדשה בלי בעיות.

הובלות משרדים בפתח תקווה: שלב אחרי שלב

  • כדי לעבור את המעבר בצורה טובה כדאי מאוד לעבוד בצורה מסודרת. כדאי לפתוח את היומן ולשריין את מועד ההובלה לכמה שבועות קדימה לפחות. גם אם יש מועד שקורץ לכם לפני כן ואתם כבר רוצים לסיים עם המעבר ולהמשיך הלאה, חשוב מאוד שתיקחו את הזמן כדי לתת לעובדים שלכם את כל הזמן שהם צריכים כדי להתכונן. כדאי מאוד לקבל טיפים מחברת ההובלות עמה מצבעים את ההובלה כדי לשמוע על מה שיש לה להגיד מהניסיון שלה. חשוב מאוד לקבוע אריזה של החפצים כבר ביום שלפני כן ולמעשה להתחיל אריזה של מה שאפשר כמה שיותר מוקדם מציוד אריה שהחברה תספק.
  • ביום המעבר כדאי תמיד לפנות יותר זמן למקרה שמשהו השתבש. ההיערכות המקדימה הזו יכולה להיות אפקטיבית מאוד במידה ויהיה עיכוב בהובלה ואפילו בהגעה של חברת ההובלות. אמנם הובלות משרדים בפתח תקווה זה משהו שאינו נדיר ויש הרבה בניינים משרדים באזור גוש דן אך פקקים ואירועים בלתי מתכוננים אחרים יכולים להאריך את היום הזה יותר ממה שחשבנו.

לא להתפשר על חברה זולה

כשמבצעים סקר שוק כדי למצוא חברת הובלות שמבצעת הובלות משרדים בפתח תקווה, גם משרד קטן וגם משרד גדול ישמחו לחסוך בעלויות ולא לצאת בנזק כספי גדול מידי. עם זאת, חשוב מאוד לבחור חברה ראויה ומנוסה שתבצע את המעבר על הצד הטוב ביותר כיוון שבכל מה שנוגע לציוד יקר ערך, כדאי שהוא יהיה בידיים טובות.

[caption id="attachment_1982" align="alignnone" width="205"]Man with boxes moving in new house Man with boxes moving in new house[/caption]

המאמר הובלות משרדים בפתח תקווה פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%94%d7%95%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%a9%d7%a8%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%91%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה