יום שני, 15 במאי 2017

חברת שליחויות

חברה צעירה או ותיקה, מסלול עירוני או בינעירוני, רכב מסחרי או פרטי. אם אתה מעוניין בחברת שליחויות זה משנה איזה חברה אתה בוחר.

חברת שליחויות מבצעת את עבודתה על הצד הטוב ביותר עבור עסקים שיש בהם הצורך לשלוח פריטים קטנים ובינוניים עבור קהל לקוחותיה. לרשותה עומד בדרך כלל צי רכב של מסחריות שיודעות להגיע לכל מקום בארץ.

היכולת של חברת שליחויות לתכנן את המסלול היומי שלה הוא גבוהה מאד בכל מה שקשור באזור גוש דן, שם הניווט הרבה יותר מסובך מאשר נסיעות בינעירוניות. הנסיעה בתוך הערים מצריכה מהנהג יכולת ניווט גבוהה ובנוסף תכנון דרך יעיל כזה אשר יביא ללקוח את הפריט שהזמין בזמן הקצר ביותר. בגלל המרחב האורבני הנהג מתקשה לפעמים להשלים את הסבב, בגלל פקקים או אי מציאת הכתובת או הזנת כתובת שגויה. במקרה כזה זמן הסבב נהיה איטי יותר ומעמיס מאד על הנהג והחברה בה הוא עובד.

לחברת שליחויות ותיקה יש יתרון על פני חברת שליחויות צעירה. במקרה כזה החברה שנמצאת כבר כמה שנים בשוק השליחויות יודעת היטב את זמני העומס ואת הצירים המרכזיים המובילים לבתי הלקוחות. כך זמן הסבב שלה יעיל יותר, הנהגים מנוסים יותר וההספק היומי של חברה כזו גדול יותר בהשוואה לחברה צעירה שרק התחילה את דרכה. בחברת שליחויות שכזו, הנהגים מן הסתם מתחילים כיוון שלחברה אין את היכולת הכלכלית לשלם בעבור נהגים ותיקים שנמצאים הרבה מאד שנים על הכביש.

גורם נוסף המשפיע בהצלחתה של החברה הוא כלי הרכב בו היא משתמשת. ככל שצי הרכב חדש יותר, כך הבלאי על הרכב קטן כמו גם התקלות שיכולות להתעורר באמצע הדרך. אבל צי הרכב של אותו חברה הוא ישן, זה יכול להוביל לתקלות באמצע הדרך, לעיכוב בסבב ולעלויות כספיות בלתי מתוכננות. לכן, חברת שליחויות היום צריכה לא רק להשקיע בנהגים, אלא גם באמצעים שלהם כדי שיוכלו להגיע ללקוח כמה שיותר מהר, ללא עיכובים מיותרים, במסלול הקצר ביותר, לא משנה אם זה בדרך עירונית או בינעירונית.

[caption id="attachment_1709" align="alignnone" width="292"]חברת שליחויות Illustration of a removal man delivery guy with moving truck van in the background set inside half circle done in retro style.[/caption]

המאמר חברת שליחויות פורסם בSnir Go הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%97%d7%91%d7%a8%d7%aa-%d7%a9%d7%9c%d7%99%d7%97%d7%95%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%9e%d7%94%d7%99%d7%a8/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה