יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

עגלה לרייזר

ראשית, מהו "רייזר" או בשמו הישראלי - "רייזר"(ReyZer)?

רייזר הינו כלי-רכב בעל 4 גלגלים אשר ההיגוי בו מבוצע על-ידי הגה ובדומה לרכב רגיל, מאפשר 2 עד 4 נוסעים כאשר הם בתוך הרכב.

הרייזר פתוח וללא חלונות אך עם גג, בישראל השימוש ברייזר הוא רק על-ידי בנאדם אשר ברשותו רישיון מסוג "דרגה 1"(החל מגיל 16), בתנאי שלא ינהג בו בכביש, אלא לשם חצייתו או כאשר הנסיעה היא בכביש שבתחום מושב או קיבוץ בלבד, לשם נסיעה על הכביש יש צורך ברשיון "דרגה B" או "דרגה C".

מדוע יש צורך בעגלה לכלי-רכב מסוג רייזר?

עלייתו המהירה של כלי-הרכב רייזר לארץ, והסתגלותו לדרכים בישראל, נוצר צורך בתוספת עגלה לרייזר בגלל מקומו הקטן שניתן לאחסן ברייזר מטענים, דבר היוצר בעיה מסוימת.
בגלל השימוש המתבצע ברייזר לצורכי עבודה או לצורכי שינוע מהירים בדרכי עפר וחול, יש צורך בהובלה של מטענים.  העגלה העשויה ברזל קשיח בצורת קופסא המוגנת מכל הכיוונים בעלת פתח אחורי וללא גג, מאפשרת את הובלת המטענים בצורה בטוחה, יעילה ומהירה ללא תקלות במהלך הנסיעה.

ניתן לאחסן בעגלה מספר רב של פריטים והיא מגיעה במגוון גדלים, במגוון מחירים וממגוון חברות אשר משכירות עגלה ואף מוכרות עגלה לרייזר.

ניתן אף לקנות עגלות לרייזר מאתרי יד 2 במחיר זול יותר, אך עם זאת עלינו לשים לב לפרטים הקטנים, להבחין האם המוכר אמין ויש עליו המלצות והאם אכן משתלם לנו לרכוש את העגלה. לכן חשבו היטב לפני קנייה ביד 2.

מהם המחירים הממוצעים לעגלה לכלי-רכב מסוג "רייזר"?

בהתאם למשקל ולסוג ניתן למצוא מגוון מחירים, לדוגמה:

עגלה במשקל 750 קילו עם ברזנט בגג ניתן לקנות במחיר 7,500 אלף שקלים.

אך אם תעדיפו משהו יותר מתקדם, ניתן למצוא נגרר סגור עם רמפה במשקל עד טון וחצי במחיר של 11,500 אלף שקלים. המחירים נעים בסביבות האלפים הללו ויכולים להגיע לסכומים גבוהים אף יותר. הכל תלוי בחברת ההשכרה.

כפי שניתן לראות, עגלות לרייזר באות במגוון צורות, סוגים, משקלים ומחירים ולכן לפני הקנייה\השכרה, חשוב לבדוק את הפרטים הדרושים ואת יעילות העגלה בשבילכם.

 

המאמר עגלה לרייזר
פורסם בשנירגו הובלות למידע בלבד ולא להעתקה



from Snir Go - Feed http://snirgo.co.il/%d7%a2%d7%92%d7%9c%d7%94-%d7%9c%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%96%d7%a82/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה